2013年4月29日 星期一

6年級5月份

Over and over

I never dare to reach for the moon
I never thought I'd know heaven so soon
I couldn't hope to say how I feel
The joy in my heart no words can reveal

Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes

Now just a memory, the tears that I cried
Now just a memory, the sighs that I sighed
Dreams that I cherished all have come true
All my tomorrows I give to you

Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes

Life's summer leaves may turn to gold
The love that we share will never grow old
Here in your arms, no words far away
Here in your arms, forever I'll stay

Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes

Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes

Lai…lai…lai…lai
永無止盡

我從未奢想能夠登陸月球
也從未想過能這麼快暢遊天堂
如此感受我無法描述
此刻心中的喜悅 我更無法言喻

一遍又一遍 我呼喚著你的名字
一回又一回 我要給你無盡的吻
從你的眼眸裡我看見真愛的光芒
愛就是永無止盡 永不分離

我曾經留下的淚水 此時皆化為往事
我曾經感概的嘆息 此時都走進回憶
我曾經珍惜的美夢 此時都演變成真
我就此將與你共度此生

一遍又一遍 我呼喚著你的名字
一回又一回 我要給你無盡的吻
從你的眼眸裡我看見真愛的光芒
愛就是永無止盡 永不分離

生命中的盛夏綠葉也許會轉為金黃
但我們之間共享的真愛卻永遠不衰老
躺在你的懷抱裡 句句都是真心話
你的懷抱就是我此生永遠的歸屬

一遍又一遍 我呼喚著你的名字
一回又一回 我要給你無盡的吻
從你的眼眸裡我看見真愛的光芒
愛就是永無止盡 永不分離

一遍又一遍 我呼喚著你的名字
一回又一回 我要給你無盡的吻
從你的眼眸裡我看見真愛的光芒
愛就是永無止盡 永不分離

.........



All I have to do is Dream

Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream

When I want you in my arms
When I want you and all your charms
Whenever I want you, all I have to do is
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream

When I feel blue in the night
And I need you to hold me tight
Whenever I want you, all I have to do is
Drea-ea-ea-ea-eam

I can make you mine
Taste your lips of wine
Anytime night or day
Only trouble is, gee whiz
I'm dreaming my life away
I need you so that I could die
I love you so and that is why
Whenever I want you
All I have to do is
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam

I can make you mine
Taste your lips of wine
Anytime night or day
Only trouble is, gee whiz
I'm dreaming my life away
I need you so that I could die
I love you so and that is why
Whenever I want you
All I have to do is
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream

沉醉夢裡

織夢 織夢 織夢
永無止盡地織夢

當我想溫柔地擁你入懷
當我想擁有你和你所有的魅力
無論何時 當我想擁有你
唯一的途徑即是往夢裡去 沉醉夢裡 沉醉夢裡
當深夜的我感到憂愁
需要你緊緊地將我擁抱
無論何時 當我想擁有你
唯一的管道即是往夢裡去 沉醉夢裡 沉醉夢裡
你可以成為我的寶貝
而我也能日日夜夜
無時無刻品嚐你唇上的美酒
但惱人的是我只是
在空幻想 辜負青春
我如此地需要你 不能沒有你
我如此地深愛你 證明了為何
無論何時 當我想擁有你
唯一的途徑即是往夢裡去
織夢 織夢 織夢
沉醉夢裡

你可以成為我的寶貝
而我也能日日夜夜
無時無刻品嚐你唇上的美酒
但惱人的是我只是
在空幻想 辜負青春
我如此地需要你 不能沒有你
我如此地深愛你 證明了為何
無論何時 當我想擁有你
唯一的途徑即是往夢裡去
織夢 織夢 織夢 沉醉夢裡
織夢 織夢 織夢 沉醉夢裡
織夢 織夢 織夢 沉醉夢裡
織夢 織夢 織夢 沉醉夢裡


沒有留言:

張貼留言