2013年4月29日 星期一

4年級5月份


Our school will shine today

Our school will shine today.  Our school will shine.

Our school will shine today.  All down the line.

Our school will shine today.  Our school will shine.

When the sun goes down.  When the moon goes up.

Our school will shine.

今天我們學校很傑出

我校今日發光芒 發光芒 我們學校很傑出
我校今日發光芒 發光芒 一支獨秀 發光芒
我校今日發光芒 發光芒 我們學校很傑出
我校今日發光芒 發光芒 日升月落
我校發光芒




El Condor Pasa

I'd rather be a sparrow than a snail
Yes I would
If I could
I surely would
I'd rather be a hammer than a nail
Yes I would
If I only could
I surely would

Away, I'd rather sail away
Like a swan that's here and gone
A man gets tied up to the ground
He gives the world its saddest sound
Its saddest sound

I'd rather be a forest than a street

Yes I would
If I could
I surely would
I'd rather feel the earth beneath my feet
Yes I would
If I only could
I surely would

Away, I'd rather sail away
Like a swan that's here and gone
A man gets tied up to the ground
He gives the world its saddest sound
Its saddest sound


老鷹之歌

我寧願是隻麻雀也不願是隻蝸牛
是的 我情願如此
如果我能有選擇
我真的如此希望
我寧願是鐵槌而不願是鐵釘
是的 我情願如此
如果我能有選擇
我真的如此希望

我情願遨遊四海
就如一隻來去自如的天鵝
紅塵裡總有太多的束縛
留給這世界的只是傷感的心聲
只是傷感的心聲

我寧可是一座蓊鬱的森林也不願是一條灰色的街道
是的 我情願如此
如果我能有選擇
我真的如此希望
我多麼希望能赤足去感受泥土的芬芳
是的 我情願如此
如果我能有選擇
我真的如此希望

我情願雲遊四海
就如一隻來去自由的天鵝
紅塵裡總有太多的束縛
留給這世界的只是傷感的心聲
只是傷感的心聲





沒有留言:

張貼留言