2013年4月29日 星期一

3年級5月份




Good night

And now to all good night,
good night, good night, good night.  
And now to all good night,
good night, good night, good night.  


晚安

大家晚安,
晚安,晚安,晚安!
大家晚安,
晚安,晚安,晚安!




Animal song

I can see a lion. 
I can see a zebra. 
I can see a monkey. 
I can see an elephant. 
I can see at the zoo. 
Seeing at the zoo. 
Seeing at the zoo. 


動物之歌

 

我可以看到獅子,
我可以看到斑馬,
我可以看到猴子,
我可以看到大象,
我可以在動物園看到,
在動物園看到,
在動物園看到。

沒有留言:

張貼留言