2013年9月18日 星期三

3年級9月份,

I’m a little teapot

I’m a little teapot,
Short and stout.
Here is my handle, here is my spout.
   When I see the teacups,
   Hear me shout
   “TIP me up and pour me out
我是只小茶壺

我是只小茶壺,
又矮又胖。
這是我的把手,
這是我的嘴。
當我看見小茶杯,我就教:
「把我拎起來,倒水出來。」


Twinkle twinkle

Twinkle, twinkle,little star,
How I wonder what you are
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky,
Twinkle, twinkle,little star,
How I wonder what you are



一閃一閃亮晶晶

一閃一閃亮晶晶,
我想知道你到底是什麼!
高高掛在世界頂端,
像空中的一顆鑽石。
一閃一閃亮晶晶,
我想知道你到底是什麼!

沒有留言:

張貼留言